joi, 24 iulie 2008

Asta se intampla cand nu se poate sesiza nicio diferenta intre mintea mea si chelia profului de mate

Au trecut 3 saptamani si eu nu am mai borat nimic pe blog. Imi cer scuze, dar vedeti, o papdie constipata e... constipata. Nicio idee nu-mi zbora prin capusorul balai si gol... Si in plus, net din parti:DPapadia se intoarce din vacanta intr-o saptamana. Pana atunci delectati-va cu link-urile din dreapta. sau stanga. nu conteaza, le gasiti pana la urma.
Iubiti-va mult=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

P.s.: evident, puteam folosi acest timp in care am scris porcarioara de mai sus in scopul producerii unui articol... Dar lenea e lene si eu nu vreau sa o supar.
Hai pupici! Ma gasiti la buda!

6 comentarii:

Anonim spunea...

la buda? esti la buda?

oaaaaaaaau, papadie, ai reusit !

stai, ce nick o sa mai ai,acum,ca nu mai esti constipata?

Anonim spunea...

Alina sadica
Stai flex, bre!Cine a zis ca am reusit? De o saptamana tot stau pe buda si mintea mi-e tot constipata...off, off,mai, mai=))

Anonim spunea...

Ai grija cu buda! Poate nimeresti una malefica care te va inghiti....muhahahaha

penis de balena spunea...

ce ai scris e valabil si pt mine...in afara de faza cu buda...potrivit nick'ului nu prea am cum

good luck in continuare...iti tin pumnii...o sa-ti tirmit niste reviste sa nu te plictisesti

Anonim spunea...

Lappi,
Asta e blasfemie...Nimeni nu e mai malefic decat mine. capisci?=))

Penisel de balenuta,
Poate ne intalnim, facem schimb de hartie igienica...=)) Si adu manga, lasa revistele=))

Anonim spunea...

doamne ce nebuna esti...am ras la tot ce ai scris..........mi-a placut cum descriai moda de prin vara asta sua ku ghidul ala idiot =))=))=)) tine-o tot asa:))