marți, 1 iulie 2008

Mereu am urat gandacii. Chestiile alea hidoase, mari, negre, cu 1000 de picioare...Stiu ca ei n-au nicio vina ca s-au nascut gandaci, asta le-a fost soarta. Eu tot nu inteleg rostul lor pe lume. Cand am fost la mare am avut "norocul" sa dau peste o camera plina cu ganganii. Noaptea mergeau din colt in colt de parca erau in trafic pe DN1. Se mai si loveau unii de altii din cand in cand. Pe peretii holului alta minunatie de gandac. La baie erau unii mai mici. Gandaci, gandaci, peste tot gandaci. Imi venea sa ma arunc de la etaj...desi casa avea doar doua nivele.
O sa scriu cateva metode de chinuit gandacii daca ma ajuta jumatatea de neuron activa:

1) Ii rupem picioarele si antelene unui gandac-usor si pe rand pentru ca durerea sa fie mai mare, apoi ii dam bobarnace si-l rostogolim pana ameteste;
2) Il strivim putin ca pe un snitel, il amestecam intr-un aluat pt prajituri si il punem la copt(prajitura poate fi folositoare pt o farsa);
3) Il punem intr-o cana cu apa si il tinem cu o lingura la fund(fundul canii..nu va ganditi la altceva) pana se ineaca;
4) Il punem intr-un borcan si aruncam peste el cativa melci scarbosi;
5) Il legam de un bat si il tinem deasupra focului pana se prajeste.


Aceste cinci idei pentru chinuirea gandacilor au fost doar imaginate, nu si incercate. Do NOT try this at home!
Inca o insecta pe blog....

8 comentarii:

Anonim spunea...

Interesanta viziune, dar pentru mine nimic nu e mai placut decat STRIVITUL GANDACILOR. Sa auzi "pleosc-ul" ala cand pui piciorul pe ei- te face sa te simti atat de mare si puternic-vezi tu, omul, fiinta superioara a omorat o biata vietate fara de aparare-ce tari suntem, nu-i asa?

Anonim spunea...

eu n-am nimic cu gandacii





poate in afara de faptul ca ii urasc. :|

Papadia Constipata spunea...

Lumea uraste gandacii pentru ca sunt urati, scarbosi si in orice moment vor sari pe tine si te vor safsia. Ideea e urmatoarea-oamenii sunt constineti ca acest lucru nu se va intampla niciodata si totusi la vederea unui gandac, parul nostru ia anumite forme pe care nu ni le-am imaginat niciodata.
Vorba tatalui meu:" Poate gandacii ne cred scarbosi pe noi"-ce logica dom'le, ce logica=))

Papadia Constipata spunea...

Revin
Mi-am adus aminte ceva:D
Cred ca motivul pentru care oamenii se tem cu adevarat de gandaci este faptul ca acestia sunt contrariul a ceea ce noi consideram frumos:D Consider ca daca noi am fi avut infatisarea gandacilor, situatia nu s-ar fi schimbat. Un lucru cunoscut e perceput ca fiind inofensiv, intrucat stii la ce sa te astepti:D
Ei bine, am spus ce aveam de spus. partial:D

penis de balena spunea...

wow psihologie...abia astept sa fac si eu...cam asa e..da' pt mine tot hidosi raman

Papadia Constipata spunea...

De unde psihologie?(ma refer la comentariul meu). Si da, e un subiect atat de interesant-chiar nu te poti plictisi de el. E clar-e malefic!
Well, good luck la anul! O sa-ti placa! (if...if not...anyway, o sa fie al rozului de interesant^^)

Anonim spunea...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.

Anonim spunea...

[b]Party Poker Spring Bonus Code ! USE CODE: pibonus325 on your first deposit and get free 325 euros![/b]

Besides the big bonus, will also be eligible to play in an exclusive private monthly $ 6000 Freeroll!
These freerolls are open to anyone who has signed for Party Poker Poker and play with some points at least 100 games in the previous calendar month.
The freeroll will be held monthly on the 3rd Saturday at 3 pm EST.
This means that if he wins 100th match points in November, having the opportunity to play in the $ 6000 freeroll held December 3 Saturday.
The freeroll will be available each month – indefinitely. This is a great value for all players Poker-infos.com Party Poker.