duminică, 27 iulie 2008

Annoying child

Sa va povestesc o scena care se intampla in iubitul meu oras

De dimineata am deschis fereastra sa aerisesc camera . Apartamentul meu are geamurile pe spatele blocului…mirificul peisaj de care dau de fiecare daca cand ma uit pe geam e compus din curtile a doua case…intr-una sta un batranel al carui telefon suna de cel putin 5 ori pe zi cu aceasi melodie aiurea cu volumul la maxim ca deh…a surzit si mosu’…iar in cealalta casa locuieste o familie: mama, tata si copilul care se comporta ca atunci cand avea 4 ani…desi acum cred ca are vreo 10…singura diferenta pe care am remarcat-o e ca nu se mai plimba miaca-sa cu farfuria de mancare dupa el prin curte asa cum se intampla atunci. Il aud toata ziua strigand: “Mamiiii uite ce gandacel am gasit!!!”, “Mamiiii uite ce face catelul!!!”, “Mamiii uite ce e aici!!!” Cand vreau sa citesc trebuie sa-mi iau cartea si sa ma deplasez frumusel in alta camera mai putin expusa strigatelor lui isterice…nu ajuta cu nimic daca inchid geamul. Azi am asistat intamplator la o conversatie intre membrii familiei care isi examinau curtea plina cu gunoaie si au constatat ca pe langa gunoiul lor mai sunt si pungi, cutii si altele aruncate de “ecologistii” blocului. In timp ce maica-sa se minuna si spunea intr-una: “Ce nesimtiti…ce nesimtiti…” Octavian, copilul striga disperat de pe acoperisul casei: “Mamiiii uite ce e aici…Tatiiii vino sa vezi….e un ou spart!!!...Nu stiu si ei ce sa mai faca cu ouale”. Familia se muta pe acoperis continuandu-si mirarea. Tatal spune ca o sa puna camere de filmat si pe fundal se aude mama: “ce nesimtiti, ce nesimtiti”.
Femeia a zis doar ca sunt nesimtiti dar se pot caracteriza prin cuvinte mult mai urate…va imaginati voi.

Si ca sa pun si o morala…hmmm…aveti grija de copii sau de rudele mai mici sa nu zbiere toata ziua -chiar daca vor sa atraga atentia- ca tot pe voi or sa se razbune “deranjatii”

3 comentarii:

Papadia Constipata spunea...

Mda...
Asta imi aduce aminte de un catec, "Alt oras", Vama Veche.
"Noaptea orasul doarme insa respira greu, gunoaiele prind viata si se rostogolesc, vorbesc si povestesc despre oras, firesc;
Pazea! vin gunoierii, da n-au treaba cu noi, se duc si ei la curve, se duc sa fie eroi;"
Cam asa si pe la noi..si pe la voi si cam peste tot...Ce Uameni...

P.S.:evident, "uameni" e scris intentionat cu "u".

Anonim spunea...

n-are legatura cu articolul...dar are legatura cu nelamurirea mea!consider k o papadie nu poate sa fie constipata si atat!!!te-ai oprit unde nu trebuia!macar o urmare de-ai fi scris...orice...numai sa fi scris cva.daca e constipata are o responsabilitate in plus!trebuie sa se elibereze cumva!!nu poate sa stea asa si sa astepte sa iasa!!! e ilogic...comportamentul tau pe aceste bloage e de-a dreptul deplorabil!poate chiar ar trebui sa-ti atingi dintii cu limba :>

Papadia Constipata spunea...

Bogdan,
pe acest blog o papadie poate fi consipata, avea mancarimi sub unghii, sta in limba, etc. De vreme ce nu poti intlege cum o papadie poate avea aceste 'atribute', o asemenea papadie nu exista, si drept urmare, acum ceri explictaii unei chestii care nu este prezenta in acest plan. (vezi ca suferi de halucinatii pozitive=)))
Cat despre sanatatea sistemului meu digestiv -nu consider necesara in acest moment, si probabil nici in altul o eventuala explicatie.

Offtopic: Penisico, gomen, bre, dar trebuia sa zic si eu ceva, ca de, ma mancau petalele rau de tot.