luni, 23 iunie 2008

Photoshop

Acum 3 zile mi-am instalat, cu ajutorul colegei mele de blog-papadia constipata, vestitul, uimitorul, extraordinarul- Photoshop. M-am hotarat sa va arat cateva "opere" de ale mele create in cele 3 zile de la achizitionarea programului (desi toate sunt cu chestii de'ale mele legate de Japonia si nu cred ca va intereseaza):






  • un fel de banner cu o fata anime:





  • alte chestii cu anime:













































  • Ayumi Hamasaki-cantareata de j-pop:

  • Nana Kitade-cantareata j-pop:










6 comentarii:

Papadia Constipata spunea...

asta asa ca sa intelegem numai noi
Anata no "e" wa totemono kawaii to kakoi desu. ganaba'te:>

Phtopshop- ca sa imi citez una dintre prietene-"Photoshop a devenit ceva gen Cola".
Joah, mare dreptate aveai=))
Finito=))

Papadia Constipata spunea...

Off, nu mai stiu sa scriu-era ganba'te.eh, intelege lumea(cred;)))

Anonim spunea...

acesta este un ultimatum pentru papadia constipata: poate nu vii la.//poate nu facem japoneza data viitoare. :P sa intelegem ce-i cu "totemono" ala, cu "si"-ul in cazul adjectivelor si ce se intampla cu ultimul "i" al unui adjectiv inainte de "si". XD

da-i bice la photoshopping, [...] de balena XD

Papadia Constipata spunea...

nustiucummacheamapopescu
habar n-am cine esti
dar ati mai facut japoneza si pe mine nu m-ati anuntat?
shame on you

Anonim spunea...

nu dom'le, n-am mai facut japoneza, cum sa ne intalnim daca japonezii s-au rasfirat? unul e in focsani, unul la bucuresti, cativa in targoviste dar aia sofeaza etc. etc.

si nu conteaza cine sunt, doar iti vreau binele XD

Papadia Constipata spunea...

nustiucummacheamapopoescu,
Bre, UKE!!! iar te joci de-a multiple identity?
Ia ascultă mătăluţă acilişea: uite ca incepe scoala si probabil lumea nu va mai pleca in behind cu barca sau mai stiu eu ce!
Uke-sama, te-am prins sau nu cu bufnita in chiloti? Hai, recunoaste!