miercuri, 18 iunie 2008

Scrisoarea unei stoarfe (© Naomi) catre Mos Craciun

Cum jumatea lunii iunie parea cel mai potrivit moment pentru realizarea unei asemnea scrisori, Papadia Constipata i-a ordonat neuronului sa-si dea fundul jos de pe canapea si sa transpire putin in folosul comunitatii. Uite cam ce a iesit

Draga Mosule sau Pisi cu barba,

Uite ca a mai trecut un an si eu ca o fetita cuminte ce sunt nu am pus niciun gramusor pe solduletele mele de gazela. Bine, acum nu sunr sigura daca gazelele au solduri, dar asta nu conteaza. Vara asta voi incerca sa dau bac-ul, caci stii cum se spune: “ 13 poate fi un numar norocos pentru unii”, asa ca Pisi cu barba, ai grija sa pui ceva mai consistent sub bardulet.

Inca mai am cizmulitele roz de anul trecut, dar nu le mai port.Vezi tu, Pisi batran au iesit din trend. Dar tu nu ai cum sa stii aceste lucruri-presupun ca in Landonia acolo oamenii se imbraca mai tot timpul la fel, deci nu au cum sa stie ce e trendy-flendy si ce nu.

Cum suntem noi prieteni asa buni, caci deh, te cunosc de o viata , fato. Uite, ti-am spus “fato”, vezi cat de mult tin la tine? Totusi incep sa cred ca relatia noastra se cam raceste si asta nu e din cauza geamului deschis si a ploii de vara. Vezi tu, Pisi cu barba, m-am suparat pe tine. Anul trecut ti-am cerut un Jaguar roz si in schimb te-ai intels tu cu tata sa-mi vopseasca Dacia aia din 91. Pai, Pisi, incepem sa ne cam suparam. Cand ti-am cerut poseta aia LV, am primit o geanta de voiaj. Ce-I drept era roz si mergea cu cizmulitele, dar a iesit din trend si asta.

Stii ce? Uite ca m-am suparat rau pe tine si asta e ultima scrisoare pe care ti-o trimit. Mama imi spunea de acum 2 ani ca 30 nu mai e o varsta rezonabila pentru a trimite scrisori Mosului, dar uite ca tu mi-ai raspuns si m-am dus acasa cu cizimulitele anul trecut numai ca sa-I fac in ciuda. Dar acum, gata. S-a terminat! Oricum pot gasi in orice moment un Pisi cu barba poate si mai generos decat tine.

Lola

P.S. Totusi daca inca mai vrei sa fim prieteni stii adresa mea si numarul de la pantofi. Pupici

6 comentarii:

miru be spunea...

şuşpect e că Lola râgâe corect din punct de vedere gramatical,în condiţiile în care e trendy(şi doar toată lumea ştie că trendul impune pres(s)CURtări cât mai aiurea şi o englo-română stâlcită,iar semnele de punctuaţie sunt înlocuite cu abrevieri de genul:PNM,FT,FTTT,etc).mda,şuşpect.
şi mai şuşpect e că o cheamă Lola.
nu cumva are cabesa şi cola?

Anonim spunea...

sper ca LOLA este numele de scena, nick-ul, porecla sau orice altceva şi sper că la NAME în buletin scrie 'vasilica' sau 'lenuţa', oricum ceva autohton..

Papadia Constipata spunea...

Swing
Valerica o cheama, dar shh, ramane secret

Papadia Constipata spunea...

miru be
Ai uitat de cel mai important semn de punctuatie inrodus in limba romana. Ai uitat intentionat.Tin sa subliniez(cum nu dispunem de underline, ne descurcam cu ce avem)
Cred ca ii schimb titlul in "La vaca Lola"
=))

Anonim spunea...

didi mi-a zis sa comentez.

comentez
.
.
.
am comentat:D

Anonim spunea...

la vaca loca care danseaza pe havana loca (cacofonia e intentionata)