miercuri, 18 iunie 2008

Iepuras dragalas

Ce atata Mos Craciun…? Ca doar nu e singurul care aduce cadouri…nici macar nu primim ce vrem (excluzand telefonul ala performant, mov cu picatele galbene, la care n-as fi visat nici in cele mai horror cosmaruri- pe care l-am gasit anul trecut asezat pe o craca a bradului, gata sa cada si sa se sparga daca nu apaream eu in acea secunda). Sa nu-l uitam pe iepurasul cel pufos, care vine in fiecare Paste cu cosuletul lui vechi ce da impresia ca poate sa se rupa in orice moment iar OUALE iepurasului sa se loveasca de gresie sau parchet-depinde de camera in care se afla. Imaginati-va ce tragedie ar fi pentru iepurica care ar trebui sa-i ceara iepurasului sa-i aduca un...vibrator....doar e vina lui ca nu a ascultat-o si nu si-a luat un cos nou. Sa revenim...Iepurasul cel darnic vine in fiecare an incarcat de oua frumos vopsite, incondeiate, deci putem fi siguri ca o sa primim ceva de Paste. Daca ne ducem si la biserica si suportam sforaiturile babelor de langa noi, suntem recompensati cu cozonac si prajituri. Desi nu i-am scris niciodata iepurasului, mereu m-am trezit cu cadouri neasteptate de la dansul-placute sau neplacute-oricum gestul conteaza.
Draga iepuras, daca citesti sa stii ca iti sunt recunoscatoare pentru cadouri cu exceptia otravii de sobolani din mancarea hamsterului, si albinei din geanta mea...stiu ca tu le-ai facut...nu ma intreba de unde ca e secret :-$

4 comentarii:

Papadia Constipata spunea...

Si credeam ca numai eu ma gandesc la tampenii in mijlocul verii=))
In legtaura cu Biserica-ce sforaituri? Glumesti? Zici ca babele nu s-au mai vazut de o viata si se labarateaza in toata Biserica urland dintr-un colt in altul. Dar stati, doamnelor, grupate ca poate asa va gaseste moartea mai repede si scapati de noi, tineretul, care vine la Biserica doar pentru a socializa-am citat o baba, care evident nu a folosit cuvantul socializa, dar suna mai bine asa.
Oricum asta e un subiect care merita comentat, dar nu acum.Inca ceva- pentru mine mersul la Biserica e un sport extrem , mai ales in noaptea de Inviere-vine lumea cu lumanari de la nunta, zici ca fac concurs-cine strange cea mai multa lumina, castiga. Parca si vad preotul la o masa numarand "voturile"
Gata, am terminat romanul=))

Anonim spunea...

deki...nu uita k am fost si eu l biserik q u...asa k mai stii femeia aia kare a pikat d p scaun?=))=))...a fost tare oriq...sau p aia kare adormise langa noi?:)):))...mai mergem si la anu:P. Foarte funny ceea ce ai skris u asa k ar trebui s continui:*...pup dudo=))e

Anonim spunea...

era fara "e"-ul final=))

Anonim spunea...

hmmm...asta cu biserica e chiar interesanta si nu scriu cu majuscula pt ca ma refer doar la institutia in jurul careia ma adun si eu din an in an la Paste (din an in paste) numai ca eu n am avut ocazia sa surprind doamenele mai in varsta "motaind" ci colegi de breasla cu castile in urechi executand miscari in fata si in spate din cap si asta m-a amuzat si mai mult.Probabil ca o sa trec si la anul pe acolo si daca vreti va aduc poze sa vedeti ce interesant decurge la mine slujba.Va ofer exclusivitate;)