miercuri, 18 iunie 2008

Uite ca am aparut si noi

Nu vom incepe gen:”Iaca, sa va spuna mosul o poveste”-lipsa mosului nu ar reprezenta un impediment, doar ca stam putin mai rau cu povestea. Tousi, vom incerca:
Almighty messenger strikes again si ne-am trezit si noi sa facem blog. De ce? Pentru ca la 1 am nu aveam niciun subiect de conversatie si punct. De ce “duda traseista”? Pentru ca si atat.
Nu vom scrie acum comentarii de bun venit si alte chestii deja fumate. Nu vom cere sa nu injurati pe blog-oamenii civilizati stiu deja asta si nu vom cere sa nu consumati produse alcoolice sau de tip fast-food in timp ce va delectati cu comentariile pe care neuronal nostru(bine, e aproape unul, dar e secret) se chinuie sa le mulga.
Stati departe de monitor si nu uitati-un prezervativ gaurit is a pain in the ass.

Papadia Constipata si Penis de Balena va ureaza un Craciun fericit

3 comentarii:

penis de balena spunea...

introduction ready...now go crazy and happy blogging to us

Anonim spunea...

ce site pro-fund, la naiba, in puii mei

Papadia Constipata spunea...

Anonim,
Probabil ca ne injuri(sau nu), dar abia acum am vazut comentariul tau.
Blogul nostru nu va fi niciodata pro-fund-noi nu promovam un cult al behind-ului.Cel putin eu nu voi face asta in postarile mele.
Si da, stiu ca ai preluat ideea din catecul de la Vama Veche, "Alt oras"-respect pentru baieti:D