miercuri, 17 septembrie 2008

Glad to be back…

Dupa cum bine stiti, greva ce suna destul de promitator a dat bir cu fugitii lasand festivitatile de deschidere anului an scolar sa se desfasoare dupa bunul plac. (spre dezamagirea elevilor, evident>:)
Papadia Constipata, ca o eleva model ce nu doreste a fi, s-a gandit ca neparticiparea la un eveniment de o asemenea amploare ar fi o dovadata de “netocilarism” si drept urmare si-a luat frumos talpasita, lasandu-si colegele( in cazul in cazul in care cineva a asistat) prada plictiselii covarsitoare. Mda, rusinica, rusinica, rusiniiiiiiica… Sau nu:D
Revin. Inevitabil, acelasi liceu. Mai putin inevitabil, clasa noua. Hoooopa! Rectific: Clasa noua, mica si portocalie. Nu ca as avea ceva cu aceasta culoare, doar ca niciodata ochii mei si culorile deschise nu vor inceta sa se bata ca turcii cu Stefan. Debordam de un altruism aparte, si trimitem clasa in rozul absolut, avand grija sa ne pozitionam strategic departe de fereastra, soare sau orice altceva care mi-ar putea afecta dezvoltarea armonioasa. Ca deh, o papadie are anumite nevoi. Iar o Papadie Constipata are si mai multe nevoi… Ne asezam frumos in prima banca, iesind oarecum din raza vizuala a anumitor persoane- ras de voie, dragi camarazi:P
Inevitabil, aceleasi introduceri lacrimogene care mi-au intors stomacul pe dos in ultimii ani. Nu-I bai. Cum sa te descurci cu asemenea situatii? Usor, in cativa pasi :
1. Adoptarea unei priviri bovine e esentiala.
2. Sterge-te la ochi si pretinde ca o musca tocmai a aterizat acolo
3. Afiseaza la sfarsit zambetul mortal( da copyright,Ralucci) si ai rezolvat.
Totusi, viata de licean nu ar fi la fel de interesanta fara aceste mici aspecte, care iti mai dau cate un sut in behind, proiectandu-te in afara ariei de acoperire a rutinei.
-Alo, Rutina?
-Mda, chiar ea.
-Vezi ca cineva a turnat o perla!!!>:)>:)
-Vad luminita… ma duc spre ea…..


No uite asa, ma, voi prapadite mici., mai cu bune, mai cu rele, mai cu ce vreti voi, eu va urez un an scolar plin de note de 10 si absente motivate=)))=))=))=))=))=))=))=))=))


Sa traiti bine!!!!

(A se observa ca acest articol este un pamflet, ca si celelalte...Nu incercati asta acasa sau la ora de informatica! )

31 de comentarii:

Anonim spunea...

vai deci e fff frumos sa fi licean:))




Imi place! Esty d gask

Papadia Constipata spunea...

Bianca,
Eu am prezentat lucrurile intr-o maniera destul de draguta:D
Asteapta sa vezi muntii de teme, pauze nema, dobitoci care te supara la tot pasul. In rest, da, e minunat la liceu!
Totusi, mi-e dor de vechea scoala. Bine, de profii de acolo(nu toti, evident:P)

Si multam!:-??

Anonim spunea...

Mai de ce ma deconectezi de visele mele? orkm e fff atre la liceu hiar dak mai sunt unii prosti :D

Anonim spunea...

tare*

Papadia Constipata spunea...

Bianca,
vai tu, te corectasi ! Asa mama, ca in curand vin tezele si... Si vezi tu ce faci:d
Cine, bre? Eu? Doamne fereastra, ba nu, termopan!=))=))
Da uite cum sta treaba-la ora asta copiii cuminti fac de ceva vreme nani-nani... Tu de ce nu li te-ai alaturat?=))=))
Si,da, e fooooooooarte tare, frate!

penis de balena spunea...

Noroc cu vremea ca ne-a scapat de vreo 5 ore de plictiseala - discursul directoarei si a profului de religie etc...cam acelasi in fiecare an...
Avem si noi clasa noua^_^..e mai..galbena:))...toti profii ne-au spus ca se asteapta sa luan numai 9 si 10...ca asa e traditia..toate clasele care au invatat acolo, mai ales ultima aveau numai note mari:-j da sigur...nu prea ne-a nimerit..mai bine ii punea in acel loc de onoare pe cei din clasa a9a ca sigur erau mai buni ca noi:D

Papadia Constipata spunea...

Penisico,
Eu cred ca n-ai intles. Poate doreau sa va spuna ca de acum in colo or sa va bage pe gat numa note de 9 si 10... asa ca aveti fete de copii de notele astea.
Nu-ti place mai mult afirmatia vazauta din aceasta perspectiva?:>:>:>=))=))=))=))
Bre, noi am scapat, ca unii nu au fost asa de norocosi...of, viata asta cum nu se satura sa ne calce pe motul de la basca de fiecare data cand are ocazia. Da de, ce sa-i faci?
Eu o trimit in rozul absolut si-i mai arunc si un zambet ironic. sa se vada ca am invatat si eu ceva, nu?:P

penis de balena spunea...

=))))
ba daaa mi-ar placea...8-> ce vis frumos (si acum ma trezeste directoarea cu vreun 4 la test)
nu ne inecam noi cu note asa mari la profilu asta:-j cica anu asta e mai usor...apoi la anu...cu 4 ore de info...8-}...ne baga pe gat mate si info de o sa ne transformam in calculatoare ambulante@-)

Papadia Constipata spunea...

Penisico mama,
Ti-ai facut-o cu mana ta=))=)0=)) Te-am pus eu sa dai la real? Or ti-au intrat cumva petalele mele in ochi in timp ce bifai profilul? Nu prea cred.
In loc sa-ti fi facut tu frumos bagajelul, sa te duci in Japonia sa inveti acolo, tu nu, fix la mate info intensiv engleza ai ajuns. Ntz, ntz, ntz. Rusinica mama, rusnica!=))=))=))=))

haidi bre , lasa ca nu o fi rozu' atat de pink si pana la urma o sa scapi cu bine, ca pana acu' scoala n-o linsat pe nimeni. Sa speram=))=))=))

penis de balena spunea...

nuuuuuu....nu sunt eu de vina...balena a bifat....m-am certat cu ea 2 zile dar ea nu...batman batman...eh Papadie lasa ca mi-am facut eu planul de ajuns in Japonia >:) ca asa degeaba ma duceam ca invat acolo daca balenuta mea nu vorbeste japoneza fluent:)):))

si Papa...rozu chiar e pink:|:|:| chiar foarte pink:|

Anonim spunea...

Ioix,pana si greva fuge de scoala.Naspix:(

purcica.obosita spunea...

Papadie, CATA rautate!!!!! Asa o fi... colegii sunt dobitoci, profesori....e asta e alta problema. Atata pot ei. Chiar vorbesc serios atunci la inceput de an, chiar daca par goi pe dinauntru, iar ideile lor nu comunica mai nimic...ei o sunt sinceri (atata pot, atata fac!). Stii ca intr-o zi o sa-ti fie dor de ACEASTA SCOALA. Bine, de profii de aici (nu toti, evident:p). CEEA ce incerc sa spun CRED este ca am putea sa INCERCAM sa ne bucuram de inceputul asta. De ce? Pentru ca momentan nu avem teze sau lucrari, nici macar teme, iar profi, daca nici macar acum nu sunt adorabili (sa nu exageram!), in rest ce sa mai zicem???
Iar mie...chiar mi-a fost dor de tine. De voi!

Papadia Constipata spunea...

*Penisica*
Da ce treaba ai tu cu balena?/:) Stiam ca te ocupi doar cu anumite parti, dar asta e. Ii turnam japoneza pe gat! Nu-i bai!

Nuuu, niciodata rozu' si pinku' nu iti vor baga degetele in ochi daca tu nu vrei. Trebuie doar sa le mai tragi asa putin de plete din cand in cand,preventiv, sa spun asa:d


Blu,
Mda! de ce nu fug si profii?=))=))=))=))=))=))=))=))=))(nu toti, evident>:))

Papadia Constipata spunea...

Purcica.obosita
Intrucat degetele mi-au fugit in toate partile si creierul se odihneste dupa ora de latina de azi( care mi-a placut enorm, nu-i asa blu?=))))) o sa ma adesez ca unui blogger. Desi mi se pare 'fooarte' ciudat:D
Bun:D Nu mi-as alinta colegele cu apelative gen"dobitoaco".~ si asta doar pentru ca m-as alege cu un pumn in freza nou-nouta~*joke* Vorbeam asa la modul general, pregateam fata pentru viata=))=))

Legat de sinceritatea profilor acum la inceput de an: ori si-au taiat vena poeica si nu stiu cum sa reactioneze ori vor sa ne arate cat dă dăştepţi sunt si cat de plastic se pot exprima. sau chiar vorbesc serios, dar mai rar cazuri din astea:d .

Teme? Din astea deja avem, ca de, doar suntem ienafitosi cu 2 moturi la basca:d si teze? Norocul nostru ca se dau doar o data pe semestru=))=))

Iar profii... unii is adorabili tot timpul:D restul, ei bine, e ca si cu prima foaie dintr-un caiet - II MUSAI sa fie scrisa frumos:D


Si mie mi-a fost taaaaaare dor:D >:D<

Papadia Constipata spunea...

later edit: acolo ii "poetica":D da s-a prins deja toata lumea=))=))

penis de balena spunea...

e na...eu si balenuta suntem legati intr-un fel..:">:">:"> da bineinteles ca o sa invete japoneza de o sa vada doar roz

Papadia Constipata spunea...

Penisica
P-asta trebuie s-o intelegi doar tu, asa ca
Watashi no gosei WA TOTEMO SUKEBE DESU!!!=)))=))=))=))=))=))=))=)) Cum, ma sa afirmi asa ceva? Vaii, o sa am o criza de ras. Sukebe no Henshi-chan=)))=))=))

eh, daca nu invata, amenint-o ca o prasesti. Ca ce se face o balena fara TINE?? vezi tu ca maine balenuta ta o sa stie cate kanji vrei tu:P:P:P:P:P
( asta pt ca balena ta ii balenoi:P)

Anonim spunea...

Da,papa.Nuj ce are anu' asta[so far],dar she absolutely rullz!!!!!!!!!:D

Papadia Constipata spunea...

Blu,
Bre, asa e! tanti Valerica ii foarte de treaba anu' asta! Sa traiasca, bre, ca daca ni se schimba mai invatam noi carte la sfantu' asteapta=))=))=))
Reşpect, bre reşpect!

Anonim spunea...

Sa fie cum zici tu,Didix:))
Dar...nu stii niciodata cat de meteosensibila e:)))
Sau poate are dubla personalitate!:D

Papadia Constipata spunea...

Blu,
Nu te-ai putut abtine, asa-i?=))=)) trebuia tu sa-mi zici "Didix" ouf, uomule=))=))=))
Eu sper sa vina la noi numa in toane bune si sa-i sara sclipicurile roz pe cei de la F=)) Gomen, Shimao-chan=))=)) mi s-a apretat egoismul>:)

Anonim spunea...

Tanti Valerica ca tanti valerica , dar ce ziceti de barbatul fatal , Pumis? Ehh a inceput frumos prima ora , cu datul din maini , cu o perla :D

Si bine ca nu am stat la deschidere. prea multe zambete false din partea unor profesori

Papadia Constipata spunea...

lappi,
Valeu mama!!=))=)) Doar 1 perla? 4 perle in 2 ore-haidi bre,ca-i record=))=))
Mda:D Ma iau frumusel de manunta cu parerea ta. Da hai totusi sa nu aruncam acum asa cu de toate in profi. ca pana la urma si noi zambim al rozului de fals de atatea ori. Suntem Uameni si asta ne ocupa tot timpul=))=))

penis de balena spunea...

totemo sukebe:> =))))
uuu da....asa e...eh supravietuieste si fara mine...mi-a spus mie odata ca i-ar fi placut mai mult sa fie fetita;)) da tot o fac eu sa invete japoneza >:) nu scapa pana nu invata

Papadia Constipata spunea...

Penisico,
Te rog eu mult cu ciresica in varf si cu ce mai vrei tu sa nu-ti schmbi nick-ul in varianta la genul feminin=))=))=))=))=)) Balena ta CHIAR NU ARE VOIE SA FIE FETITA!!!=))=))=))=))=)) Nici nu vreau sa imi inchipui noul tau nick "efeminat" =))=))=))=))

penis de balena spunea...

prefer cu visina in varf=))
cum sa sune..:-??
penisica de balena cu chinchin:D:D:D

Papadia Constipata spunea...

Penisica
Cu visina, ciresica sau chinchin. Cu ce vrei tu. Numa' nu-i schimba genul. atat te rog=))=))

Anonim spunea...

Dudoo, leapşă - lucruri care te înspăimântă..

EXECUTAAA-REAAA!

Papadia Constipata spunea...

swing,
Executai, 'traiti!:D

miru be spunea...

[voi aţi zis tot ce era de zis.ăsta nu e decât al 30lea comentariu.]

mie acum îmi pare rău că nu am ajuns la festivitatea aia din sala de sport.aveam ce să comentăm,nuu?
de fapt,dăcă stau bine să mă gândesc,am cam vânat circa 50 de perle,până la ora actuală.şcoala ruleşte.

Papadia Constipata spunea...

Miru, be
31:P
asa e. am fi avut ce comenta...dar nu ma plang de lipsa materialului:D
30? progrese-nu am reusit sa adun decat 4. da e abia prima saptamana:D