luni, 8 septembrie 2008

Numai o blonda putea....

Balena mea s-a ratacit prin mare dupa vreo luna si ceva a reusit să găseasca drumul spre blog.



Pe scara cealalta a blocului, la etajul 4 locuieste un băietel care vine zilnic sa se “joace” cu copii din aceeasi scară cu mine. Injură, scuipă, mereu face cate ceva să-i supere pe ceilalti copii si să-i facă sa bâzâie, iar cand vreun alt copil il deranjează o strigă pe maică-sa – o blondă fiţoasa pe care o vad mereu la geam printre bălariile ei din ghivece, urmărindu-si odrasla. Ii ia mereu apărarea si se ceartă cu părintii celorlalti copii chiar dacă nu are dreptate.

Intr-o zi, cand ma intorceam acasă o văd pe blondă, la coltul strazii cu mâinile infipte in părul unei fete, cărându-i picioare si injurând-o. La cativa metrii era copilul blondei privind speriat. Prietena victimei incerca să le despartă dar turbarea blondei era prea puternică. După cateva secunde blonda ii dă drumul, iar fata si prietena ei se indepărtează imediat. Blonda mai azvârle cateva injuraturi amenintând ca o bate si pe ea si pe mă-sa apoi pleacă cuprinsă de nervi.

Scena s-a sfârsit. Un bărbat trece pe langă fete si le intreabă ce s-a intâmplat. Victima raspunde printre lacrimi ca nu stie, nu a facut nimic, blonda a inceput.



Acum stiu de unde a dobandit copilul comportamentul lui incantător...



6 comentarii:

Papadia Constipata spunea...

Mai Penisico,
Imi place titlul tau de mor. Numa ca am si eu o obiectie-ia nu mai generaliza... ma simt relativ cu bufnita in chiloti acum. si nu ma refer la comportamentul tipei, ci la culoarea parului. O papadie e prin defintie blonda(galbena, da de, trebuie sa ajustam lucrurile).

asa, uite cum comportamentul asteia imi ofera certitudinea ca o pitipoanca moare pitipoanca. Off, of, mai , mai. Am zis eu ca traisoara noastra se afunda in rahatel cu atat talent... Daca nu avem cu ce sa ne laudam, macar sa ne facem de ras. Publicitatea, fie ea si negativa, tot publicitate e.Nu?

Revin, ca deja incepui sa vorbez de fustite roz si sclipici.
Uite, eu zic sa punem pila de la pila si sa-i facem femeii rost de niste cursuri de 'socializare'.Ca asa nu se mai poate!
Sexy Margareta(da, copyright Ana:D) asta are urgenta nevoie de asa ceva...
Finite incantatem!=))

penis de balena spunea...

Poi papadie,de fapt ma refeream la blondele vopsite...ca cele naturale n-au nicio vina ca sunt blonde:D si galbenul tau de incadreaza in "natural"

Da...buna idee cu pilele si cursurile de socializare...dar si copilul are maaare nevoie de un phiholog(poate vine la tine pentru cateva sedinte:D)

Papadia Constipata spunea...

Aaaa, nu inca! Iti dai seama ca iese copilul ala mai tampit decat era?=))=))
Sau poate 'tampirea' copilului iti va servi cine stie in ce scopuri marsave. Iar daca e asa...[-(
VREAU SI EU!!!!!>:)=))

Sincer, nu cred ca exista un blond 'natural', poate doar un saten deschis=))
Off, rozu' ei de generalizare!!!
Doar pentru ca toate piti se vopsesc asa, intrucat cred ca barbatii le considera mai atragatoare(ghice ce?parul nu constituie centrul lor de interes,iar de inteligenta nu mai spun...). Si uite cum se creaza impresia asta! Iar noi, blondele care se tin cu dintii de gard sa nu intre in acest tipar,sunt aruncate cu neruinae de opinia publica in aceeasi oala cu toapele mentionate mai sus.
si cum multa lume deja s-a casatorit cu generalizarea, CAVOU FERICIT!

miru be spunea...

dragă,păpă e brunetă la rădăcină;)
noi ziceam de alea blonde sadea,vopsite până-n măduva oaselor,dar care nu ar recunoaşte neam că sunt blonzite la coafor...

Papadia Constipata spunea...

Miru, mama, pana si neuronii imi sunt blonzi! Si mandra-s de ei , inmultile-ar mama sinapsele=))=))=))=))

Stiu si eu la care va referiti bre, da tot nu vreau sa ma iau de mana cu generalizarea. Am si eu o idee fixa si ma tin de ea cu dintii pana mi-or intra gingiile in greva.

Penisica&Miru, pai bre, pana si blondele vopsite cu furtunu' au dreptul sa incerce sa iasa din oala cu dobitoace. Si unele chiar au reusit. Si nu, nu s-au facut brunete=)))=))

Catalin Haldan spunea...

baleno cam mica esti daca reusesti sa incapi intr-un apartament [de obicei balenele sunt huuuuuuuge=)) fara suparare era un joke]

sa revin... blonda + fitoasa + pura... copil = pitipoanca cu relatie nereusita