duminică, 28 septembrie 2008

That's my school

Din cauza frigului balena a crezut ca a venit iarna si a vrut sa intre in hibernare....am trezit-o cu greu si am convins-o sa mai nascoceasca un text pentru blog ca saraca papadie asa ofilita...cu peruca si tot scrie...


Today’s subject:
Efecte ale scolii asupra elevilor(din punctul de vedere al unei balene la profil real)

~Majoritatea subiectelor de discutie intre prieteni/colegi etc sunt despre scoala
~Recompensele date de parinti tin de rezultatele la scoala
~Elevii pot intra in depresie si pot deveni emo pentru ca au majoritatea orelor cu profii isterici, prefacuti, care aduc in clasa parfumuri de sconcs sau care au impresia ca elevii sunt calculatoare cu memorii exceptionale si pot retine 10 pagini de forumule si de ani(la istorie)…mai sunt si exceptii:D
~Datorita temelor abundente avem mai putin timp pentru lectura, sport, pictura si alte activitati benefice.
~Dureri frecvente de cap provocate de anumite ore specifice profilului real.
~Noi prieteni, noi dusmani
~Elevii sunt obligati sa poarte uniforma iar accesoriile sunt interzise, ceea ce impiedica formarea stilului si a personalilatii.



“School is like a lollipop. It sucks until it is gone.”
"The roots of education are bitter, but the fruit is sweet."

7 comentarii:

Papadia Constipata spunea...

Vai tu, peinisico, da spune-ne ceva nou=))=)=))
Vezi, nu cred ai ca ai facut cunostiinta cu textuletul ala dragut, pe care il voi cauta mai tarziu ,ca acum ma stapaneste cu bestialitate o leennneeeeee....
Pai totul e diferit bre. la tine se vorbeste de scoala, la noi se vorbeste de ma abtin=))=)) Ca tropaie hormonii...eh varsta...

Evident! Se putea altfel? Avand in vedere faptul ca la varsta asta inca mai depindem de parinti, ne tocim de bunavoie( mai mult sau mai putin) coatele pe banci. Asta e. Taci si inghite pana oi trai pe carca ta^^

Mda, mda, mda! Ce sa le faci? Cum spunea un om foarte inteligent "Atat pot, atat fac". Si cu asta am spus tot.

Cum? Nu stiai? Elevul din ziua de azi gaseste timp pentru orice. totul e sa vrea. Ce? te deranjeaza daca din alea 8 ore de somn, dormi numai 3 ca sa iti termini tema la nu stiu ce? Nu? Asa ma gandeam si eu.

Ti-ai facut-o cu inotatoarea ta @@

Peste tot ii la fel. Acum sa fim realisti: chiar nu poti sa intruchipezi perfectiunea...

Mda. Personal, n-am nimic impotriva ideii de uniforma. daca ar ramane la statutul de idee, ar fi perfect. Daca nu, macar un material de calitate si o culoare acceptabila. Dar de, inca o data-atat pot, atat fac.

Terminat!

penis de balena spunea...

papadie comentariul tau e dublu cat articolul meu=))
eh acu ce sa fac...articol scris la 11...dimineata..abia ma trezisem si mi-am pus balena la scris...

~ee da...n'am mai pomenit de asta ca iar ma considera lumea sukebe=_=

~da...macar n'ai alta alternativa..decat sa inveti...si o sa foloseasca mai tarziu..rezultatele

~eh papadie...nu stii cum e sa ai profii mei...dragu nostru dirig care ne intoxica in parfumul lui, drada noastra dire care ne tine cate 2 ore fara pauza de miroase in clasa a creier prajit(in ciuda faptului ca nu prea le folosim)...etc

~De fapt...ma deranjeaza=_=
Sa-mi sacrfic eu somnul de frumusete?? no way

~da....da decat sa fac francesa si latina...:P

~deap...asa e......trebuia sa intru repede in apa ca ma uscam si a trebuit sa scriu repede primu lucru care mi-a venit in minte-_-(ce scuza am mai gasit:))

~ la noi din pacate n-a ramas nici idee,nici material bun...

Papadia Constipata spunea...

Bre, pana la urma, ata ete=))=))=)) Lasa ca scapi tu, te duci la facultate si probabil o sa dai de acelasi roz, ca sa nu zic 'cacat', scuzati cuvantul 'zic'=))=))=))=))

Daca avea 'limbarita', bre=))

penis de balena spunea...

who knows ce va fi la fac...8-> de obicei oamenii interesati de subiectul de la fac la care ma duc eu sunt mai cilivizati^^

deja ai zis=))
no problem papadie, iti scuzam cuvantul "zic":))

Papadia Constipata spunea...

asa, ca mi-era teama ca o sa-l considerati ca fiind foarte obsecen:)

Catalin Haldan spunea...

ok... deci ori eu sunt nebun ori voi va dati commenturi singuri/e, dar poate amandoua...:)))) sigur amandoua variantele, desi la logica am invatat ca e doar una singura... adica ori sunt eu nebun ori voi va dati singuri/e commenturi=))=)).

asa acum sa revin la subiect... deci da scoala sucks:|, mai ales orele de fizica :-??in care nu inteleg absolut nimic si la care avem o tona de teme, dar eu fiind elev vianist si consticios:D [ vai vat de modest sunt] nu voi chiuli, fiindca avem niste profi care pun absente [and that f**king sucks]

app totdeauna am fost curios cat cantareste un penis de balena deci imi satisfaci si mie curiozitatea????pls ???:>=))

penis de balena spunea...

1.explicatie: daca una scrie articolul, cealalta vrea sa-si spuna parerea nah...si eram si noi mai la inceput si nu prea aveam vizitatori:P

2.bine ca nu suntem singura clasa cu aceasta parere despre FIZICAAAA. noua ne da majoritatea temelor dintr-o culegere de probleme rezolvate\:D/

3.penisul unui mascul adult are in jur de 5 m iar testiculele cantaresc aproximativ 10 kg:D