luni, 1 septembrie 2008

Lalliho, ladies and gents

Papadia se intorase(mai mult sau mai putin constipata, detaliu realtiv irelevant) din excursie si ca un blogger constiincios ce se doreste a fi, si-a adus tolba plina cu bunatati cu care voi, micii mei devoratori de prostie sa va delectati.


Incep prin a va anunta ca urmatoarele afirmatii pot dauna grav persoanelor care inca mai cred ca prostia poate fi eradicata. Sau pe scurt, va veti craci de ras:D

Urmatoarele perle apartin unei anume doamne, nu vite,care , culmea ne-a fost ghid. Ei bine, mare ti-e gradina, Doamne.!

“Mama lui Mozart a avut 7 copii dintre care numai 2 au supravietuit copilariei”-mai femeie, tu esti chiar proasta. Sa inteleg ca mama lui Mozart era o masina de ucis ‘boraci’ si erai o persoana norocoasa daca supravietuiai copilarei? Pacat ca tu ai supravietuit copilariei, ca daca si ma-ta era ca ma-sa, atunci mai scapa tara de o idioata.

“Dupa moartea mamei sale, Mozart si-a exprimat suferinta in operle anterioare”- Imi dau seama. Saracul Mozart. Se gandea:”Hmm, daca moare mama , eu o sa sufar.Da daca nu stiu cand moare? A sa sufar eu de pe caum ca e bine sa fii asa, mai precaut.” Il si vad cu ceasul:”5,4,3,2,1,0, SUUUUFARRRR!!!!!”

“Au ajuns la linia finala de sosire”-Acolo iti doresc eu sa ajungi si cat mai repede.Need a hand?:D

“Uitati-va in stanga, ba nu dreapta, ba nu, celalata stanga”- Bun ghid mai esti. Dupa ce nu ai habar unde se afla obiectivele, nu ai nici cea mai vaga idee despre ele, mai si incurci stanga cu dreapta. Bai, ai probleme. Eu am invatat inca de mica directiile. Hai sa te ajut si pe tine: mana stanga e aia cu care iti dai peste fata si mana dreapta e aia cu care te stergi la domnul cur:D Does it make sense now?( a nu se intelege ca asa am invatat eu=))))


“Troll=caruta”-In conditiile in care domana ghizda e profesoara de engleza. Bravo, frant!

“Pe dreapta se afla o cladire veche, nu am identificat-o inca”. Nu zau? Stai sa ma incalt, ca fara ciorapi nu pot observa o ditmai cladirea. Un ghid ar fi trebuit sa ne spuna ce e. Dar cum tu numai ghid nu esti….

“Am sa va spun cateva cuvinte pe care le stiu”-Nuuu, te rog, spune-le pe alea pe care nu le sti:D

“Am sa va fac un scurt rezumat:Londra va fi foarte aglomerata astazi”- unu: chiar esti proasta. 2: competentele tale ca traducator sunt nule. Pai de ce?Explic acum: ghidul nostru, Troll a vorbit cam jumatate de ora despre Londra, iar tu nu ai reusit sa intelegi decat ca orasul va fi foarte aglomerat. Hai ca iti face si tie mama loc langa …


“Turnul Eiffel are 7 tone si greutate 4 piloni”- Pe bune?? Erau cam 7000 de tone si greutatea nu se masoara in piloni.Cel putin asa am invatat eu la scoala…..


“Se afla ultimul loc de veci”-da ce, asta colectiona locuri de veci si dupa ce a murit a cerut sa fie mutat din unu in altul? Pana la urma a gasit unu cu aer conditionat, Jacuzzi, si 2 ‘steoarfe’ si s-a gandit:”Asta e ultimul meu loc de veci”. Bravo!

“Deci , statuia a fost pe partea dreapta”. –In primul rand, nu se incepe o propozitie cu deci.(doar dac-I concluzia si aci nu era).In al doilea rand, daca ne-o aratai era si mai bine.

“In fata se vede Marele Palat, Marele Palat, da,da, Micul Palat, da”-Te hotarasti azi? Da stai, ca tu nici nu poti deosebi stanga de dreapta.Nu uita ce te-am invatat. It’s going to be useful someday.

“Biserica unde presedintii Frantei se inchina la slujbe si la rugaciuni”-Si la prostia ta, as completa eu:D

“Pe partea dreapta, un tramvai.Vedeti ce interesat e?(imediat)pe stanga statuia soldatului sovietic. A trecut.N-ati vazut-o.”- Al rozului tramvai era atat de interesant.E adevarat, trebuie si ea inteleasa.Probabil era prima oara cand campul ei vizual se delecta cu o asemenea priveliste. Sau asta a fost stropul ala de originalitate.Ca restul informatiilor au fost citite.Prost, dar citite.

“Clopotnitile”-Folosirea corecta a limbii romane nu se poarta la Bacau?/:)

“Daca veniti in Viena sa petreceti vreo 2-3 zile, sa nu uitati ca in fata primariei se afla banci si scaune”-Mda, vin la Viena sa fac ceea ce fac taranii peste tot:frecam capsuna in stil mare=>ocupatia principala=frecatul fundului de banca.De aia e asa entuziastmata la vederea unui element propice dezvoltarii domnului posterior.


strasburgul nu se afla pe rin(ba da...se aude din spate)...banu,nu se afla pe rin, se afla pe bazinul rinului(citind din carte)- 1-Invata sa citesti. 2- Eu ti-am spus ca nu le ai, da tu nu, batman, batman. Lasa-te de meserie. Si ti-o spun cu buna intentie


Concluzie: N-AI CU CINE, DOM’LE, N-AI CU CINE!

14 comentarii:

Anonim spunea...

SE vede ca esti un blogger constiincios::))




taranii din bacau rules ce cascavalul meu:P










londra:X

Papadia Constipata spunea...

Raluca,
Ce faci, arunci cu magari?=))


Da=)))))))

Anonim spunea...

holidays, holidays and again holidays... chiestiile astea iti fac vacantele placute, you know.. daca n-ar fi fost ghizda de cine ne-am mai fi amuzat noi atata? ar fi fost mult prea boring orele infinite de mers cu autocarul.
si da, ai omis un lucru. cred ca din cauza ca a fost mai pe la inceputul excursiei si s-a pierdut pe undeva prin sertarele intortocheate cu amintiri. Salzburg, la cetate? cand ea cu "grupusorul si familionul" s-au dus sa viziteze nu mai stiu ce tampenie si noi am asteptat 3 sferturi de ora? si bineinteles biletele de furnicular erau la ea... :-" multe, multe gafe pe parcursul acestor doua saptamani in care, teoretic, ne-am dus pana la mama naibii... ghida tuta rau, ce-i drept, nu stia chiar nimic, doar ca din cand in cand, vorba ta, isi taia vena poetica si spunea numai aberatii. in rest a fost ok.. si btw, foarte tare cum ai comentat pe marginea "citatelor".. :D

Papadia Constipata spunea...

Iulia,
Da repede mai rumegi!!!
Mda, cu siguranta ca aceasta intramplare mai mult sau mai putin enervanta a deschis butoniul cu dinamita. Ca antipatica mi-a fost de la inceputul excursiei. De cand a afirmat:"vaiii, ce copii frumosi!" pedofilo=))=))

Si multam, mi-a scapat piciorul in butoniul cu inspiratie=))

purcica.obosita spunea...

Priveste partea buna a lucrurilor :D In cazul in care, ipotetic, in vacanta asta ti-ai facut temele, ai citit cel putin o carte buna si ai incercat sa ai (din nou, cel putin) o conversatie "intelectuala" cu altii...atunci nu ai simtit ce e aia vacanta.
Si, ce sa vezi, chiar si pentru tine, mai e o sperana....ghidul! Nu te-a obosit cu respectarea regulilor gramaticale (de ce sa ne chinuim uni pe alti?!), nu a oferit si, probabil, nici nu a pretins informatie reala,desi, cu siguranta, ceea ce spunea avea o logica intrinseca(a fost foarte stricta in ce priveste directia (dar cui ii pasa?! suntem in vacanta...sa ne distram!), iar cu limba engleza...deh, era vacanta chiar si pentru ea (ai mentionat ca e profesoara parca).
Ma bucur ca s-a simtit bine si, probabil, chiar intelectuala.
Ma bucur ca tu te-ai intors sanatoasa si esti aceasi Papadie acida si optimista intr-un mod taaare personal.
Si ma bucur ca se termina vacanta. Din doua motive: 1. pentru ca (sper) o sa te vad curand si 2. pentru ca vacanta nu pare sa-ti priasca. :D
Pana data viitoare, sa fii cuminte!

Anonim spunea...

ce faci doamne, arunci cu magari?




cel mai idiot banc pe care l-am auzit in excursie,dar vad k tie iti place rau de tot:-j








intreaba-ma daca ma cheama gheorghe:-w

Papadia Constipata spunea...

Purcica.obosita,

well , cu siguranta ca vacanta nu ar mai fi fost aceeasi fara doamna/vita(chiar nu ma pot abtine) in cauza. Totusi era o excursie, ava un oarecare scop de informare, ca de, d-aia au luat si ghid. Problema e ca tare s-a simtit lipsa unuia...
2.Thanks de urari si da, vacanta chiar nu-mi prieste.


Raluca,
Te cheama Gheorghe?==)))=))=))
Ai rozului castori, dom'le=))=))

Anonim spunea...

da da mi-a placaut excursia lol ne-am distrat ce-i drept :D da totusi............

Anonim spunea...

da da mi-a placut in excursie:D
macar ne-am distrat:d nu ?:D a da si m-a placut cand le speriai p alea mici
:D

Papadia Constipata spunea...

Bianca&anonim,
sa fiu rea acum:da ce, v-am intrebat daca v-a placut excursia?(evident, glumeam)

Bianca,
Exact, TOTUSI!!!!!! Poate unii chiar doreau sa fie CORECT informati cu privire la obiectivele turistice... Da ce sa-i faci? Se poarta acolo, la Bacau...


Anonim,
Well, si mie mi-a facut placere sa le terorizez pe alea. Si nu erau chiar mici, treceau a7a sau a 8a, so... Sunt si eu mare si fara minte. ma intreb cat timp o sa ma viseze facd ritualuri sataniste sau ceva asemanator? Si faza cu cristalul a fost mult prea tare. Chiar credeau ca mi s-a facut rau si verificau din 5 in 5 minute sa vada cum ma simt=))=)) Penal=))

Anonim spunea...

raspuns,Nu:))










faza cu diseara e luna plina,hai sa facem vraji,a fost cireasa de pe tort pt tipii aia 2 aveau saracii o privire asa pierduta>:)

Papadia Constipata spunea...

Raluca,
e chiar nasol sa nu te prinzi cand lumea isi bate joc de tine in cel mai idiot mod posibil=)) Dar, ma plictiseam asa de tare... Si Alexandra si ioana, loool, se speriasera atat de tare si incepusera sa ma intrebe tot felul de chestii. Iar eu abia ma abtineam sa nu rad...
Off, off, mai , mai.

penis de balena spunea...

da...o papadie foarte constiincioasa ...nu ca mine care n'am mai scris nimic de muuult timp:|
distractiva excursie..chiar daca n-ati invatat nimic de la "inteligenta" doamna care a incercat sa va ghideze
macar v-ati distrat vazand-o pe saraca femeie cum se chinuia sa distinga dreapta de stanga:>
aflu maine faza cu copii>:)

Papadia Constipata spunea...

Penisica,
Era destul de penibila respectiva doamna. Vai de capul ei. Daca tramaviele i se par mai interesante decat monumentele si ea se duce in Viena ca sa "viziteze" sacunele din fata primariei...ce sa-i ceri?Noroc ca a compensat ghidul din Londra toata incompetenta ei.Caruta sa traiasca!=))=))