vineri, 19 septembrie 2008

Leapsa: Lucruri care ma inspaimanta

1. Fluturii
2. Rozul-it really freaks me out
3. Singuratatea
4. Gandul ca intr-o zi va trebui sa recunosc anumite lucruri
5. Sa intru pe mess si sa nu fie on persoanele cu care chiar imi face placere sa vorbesc(>:D<)
6. Gandul ca intr-o zi va trebui sa impart patul:-w (it’s mine and no one can have it>:)) –sau poate nu?
7. Stylists
8. ROMANIA
9. EU
10. Dorinta lui Lappi de a ma imbratisa de fiecare data cand ma vede
11. Noua mea porecla
12. Gandul ca probabil nu ii voi mai revedea pe Troll si Stella(da, da, in special pe Troll)
13.Pitipoancele( Chiar avem nevoie de ele?)



Trimit leapsa catre Penisica, evident si catre Lumea painejenilor cu blana si a camilelor bidromadere.

18 comentarii:

Anonim spunea...

esti atat de hugable incat nu ma pot abtine sa nu te imbratisez :D

ar trebui sa ceri taxa

Papadia Constipata spunea...

Lappi,
Ar trebui. Dar cum acest lucru imi displace in mare parte, nu o sa fac asta:D
Bine, sunt unele persoane pe care le hug-uiesc de bunavoie si nesilita de nimeni, dar asta e cu totul alta mancare de papagali gri africani. Intelegi tu?
eu=hugable? Si maromta invelea ciocolata in staniol....

Anonim spunea...

Atunci creierul meu bantuit de fantome perverse da semne de nebunie. Sau poate sunt bi? hmmm
Sa meditez asupra acestui lucru.

Papadia Constipata spunea...

Lappi,
Bai deja incep sa ma alarmez. Prezenta mea nu va face bine.
Tu ai captat o minte perversa, penisica spune niste cuvinte nu tocmai dragute...(rusinica penisico, cum poti spune asa ceva?esti si tu mica, bre)
Ideea e ca eu scap de obiceiurile proaste si voi le dezvoltati=))=))=)) Ce frumoasa e viata=))=))

Si daca ai fi bi ce? " esti homofoba, la naiba?"=))=))

Anonim spunea...

In puii mei normal ca nu sunt homofoba, dar daca acum te imbratisez, gandeste-te ce-ti fac daca sunt bi ...muhahaha

Papadia Constipata spunea...

lappi,
Prefer sa nu:D
Eu zic sa ramanem doar prietene ca inca mai sunt amorezata de Caruta... Cand mi-o trece, esti prima pe lista=))=))

Anonim spunea...

OOO ma simt onorata :D

ramanem doar prietene [pt moment muhahaha ]

Papadia Constipata spunea...

Lappi,
Go hug/pink a bear! ca poate-ti trece! :D:D

Si n-ai de ce... hormonii-s de vina. te detest enorm, ai uitat?=))=))=))=))=))=))=))=))

penis de balena spunea...

1 A nice poem for you: Butterfly, Butterfly
butterfly, butterfly
fly in the sky
butterfly, butterfly
flies so high :*:*:*
2 cuuuteee(azi te inspaimanta desenul de pe propriu tau tricou nee?:D
6 >:) maybe not...my parents don't sleep together-_-(poate o sa dormi cu adorabila ta sophie-care o sa aiba o pijama roz pufoasa si cu sclipici=))
10 >:D< *big hugs*
12 :(:((I know the feeling-_-
13 NUUUUUUUUUUU:-&

Papadia Constipata spunea...

Penisico,
Nu toti fluturii, mama. Ca am mai scapat putin de fobia asta.
2. relativ. Mai bine tricou pink decat camasa=))
6.nu va grabesc nicaieri, ca doar nu murim luna viitoare=))
10. daca-s de bunavoie, atunci hai, treaca-mearga
12. Da....8-> da mi-a raspuns ma-inca sunt in extaz=))
13. R O Z! (punct)


Si grabeste-te cu leapsa aia:-w
Rusinica, bre:D

Papadia Constipata spunea...

Later edit:
Penisico, nu te lua de Sophie- pe ea nu am scos-o din negru si verde. te rog frumos. Altfel nu ar mai fi demna de SS:D
Pijamalele roz sclipicioase ies din discutie[-(( ti le fac tie cadou-sau aluia care canta la shakuhachi:>) Vrei ase?:D

Anonim spunea...

Nu stiu cum am nimerit din nou la tn pe blog(deh dk il tii la status:)))
anyway,citind astea pe aici , ma simt obligata sa imi cer scuze pentru chinul pe care l-ai suferit atunci cand ai fost nevoita sa dormi cu mine:">.Stiu ca iti venea sa ma sufoci cu perna atunci cand ma apropiam prea mult da deh,nu mai aveai perna ca ti-o losesem eu :)).scuze:)
cat despre ce ai scris la 12 impart aceleasi ganduri cu tn :))[desi nu-mi vine sa cred:P]


ps te hug-uieste toata lumea pt k esti pufoasa:)

Papadia Constipata spunea...

Raluca, cine vrea, da click, cine nu nu. e alegerea prsoanei respectiive:P
Lol, bine ca luai tu toate pernele ca altfel nu mai scriam acum pe blog=)) Si dormeam mai mult pe jos decat in pat=))=))=)) Ca de, chiar nu suport. HORROR!!!!!!!!!!
Aha! te-am prins. Si mai ziceai de Troll ca-i urat, ca-i, ca-i si ca-i.:P
Vezi cum te-am prins cu degetele in priza?:P:P:::PP:P:P Anyway, da! Troll8->


Am mentionat ca vreau inapoi la Londra? Nu? Bine!
Vreau inapoi la Londra:((

Anonim spunea...

hai mah k nu toate locurile unde am dormit erau asa scarboase:)) mai putin ala din romania:|

sa mai zici tu k sunt fitoasa:-@


cat despre trollllllllllll mai zc k e urat,k era si mai zc si k era cu degetu mare de la picior in groapa,k are dinti de cal si coama tot de cal:x[pacat k nu era cret:))] etc.dar,.........da mi-e groaza k nu o sa-l mai vad nuj dc:-?? [pur si siplu ma obisnuisem cu el:"> si cu felul lui de a vorbi in ton cu vremea din londra, cu muuuuuuuuuulte precipitatii:-j]


p.s stiu ca o sa incepi cu insinuarile asa k iti las cale libera nici nu ma mai deranjeaza:))

Anonim spunea...

*simplu


emotiile astea :-j

Papadia Constipata spunea...

raluca, Vai tu, jeni=))=))
Da ce am zis eu? tu ai zis ca nu iti va fi asa dor. cand eu inca era stapanita de dorinta nebuna de a ma da cu capul de toti peretii=))

Bre, uite cum e. Eu, ingropata pana la ultimul fir de par in propria-mi subiectivitate, il vad pe Caruta, nu cu un picior in groapa, ci cu unul in afara eiXP XP XP :P:P:P:P
Si eu il vad cu dinti de cal, nu chiar 'Giurel Musat', dar destul de dragut. In plus, avea accentu', dom'le8-> Iar eu nu am avut parte de vreme rea. stateam in spatele lui=))=))=))


Nu m-am plans de cazare. M-a nervat tare ca a trebuit sa dorm cu cineva in pat~X( Ce urrraaaaaaattttttt.

Ce insinuari? Stai, mama, tu cu cretii tai si lasa-ma pe mine sa salivez pe accentul lui Troll:P:P:P:P

gata, termin, mi-s copil cuminte=))=))

Anonim spunea...

bn an cazut la pace:)>-



app[ar trebui sa incepi de pe acum sa te apovizionezi cu carti de telefoane pt data viitoare cand il vezi pe trol ca sa atingi fara probleme nirvana,ca acum cred k esti in sevraj:P]

Papadia Constipata spunea...

Raluca, ce carti?=))=))
Ambalaje, etichete, orice8-> da, inca mai is8->