luni, 22 septembrie 2008

Raspuns leapsa-Lucruri care ma inspaimanta

1. Gandacii...scaryyy...si viermii...
2. Temele la limba si literatura romana si orele de fizica
3. Pestele prajit...yuck :-&
4. Sa ma uit la "Femoneme stranii" cu vara-mea
5. Visele cu foc, serpi si satana
6. Vara-mea cand e indragostita si ofteaza dupa "prince charming" la fiecare propozitie...si spune ceva ce are legatura cu el din 5 in 5 minute:-w
7. Sa ma gandesc ca raman singura intr-o pestera intunecoasa, plina de gandaci si scheleti
8. Sa nu curga apa o zi intreaga...I can't live without water
9. Sa merg cu trenul si sa nu stiu la ce linie si la ce ora ajunge

9 comentarii:

Papadia Constipata spunea...

1. De asta scapi-in timp, da scapi:D
2. Si pe mine ma sperie... Da si asta se rezolva:-j
3.hai, okasan no Nihon no hito anata wa sushi ga suki desu, ne?:p
4.Daca te mananca sub unghii...
5.Un om care are vise normale. Da cred ca ai vorbit prea mult in ultimu' timp cu Maku-chan( SUKEBE!!!)
6.Si eu iti faceam acelasi lucru si nu-mi dadeam seama. i'm too blonde for my car.....bine ca scrisesi aci:D
7.Simplu- NU TE GANDI!!=))=))
8.HORROR!
9.De aia exista birou de informatii oricat de scarbe ar fi "tantile" alea=))

penis de balena spunea...

3. hai hai^_^ bine ca sushi nu e peste prajit#:-S
4.=)) it's scary but I like it:D
5.daa si eu cred...si cu tine>:) Esti mai sukebe decat mine:D
6. eh...lasa ca tu nu faci chiar cum face var-mea:-j poate o sa vina si randul meu sa fiu ca ea=)) si atunci o sa inebunesc eu lumea:-j da' mai e:-j
7. hmm da...good ideea:>
9. bitches=_= cu exceptia lu mama care lucreaza pe acolo:))

Papadia Constipata spunea...

Valeu, mama=))=))
iie, anata wa za most sukebe desu=))=))=))
De fapt, Maku e =))=))=)) Anturaju' asta, dom'le=))
6. Sigur, sigur- nu e necesar sa negi ca te-am marait la bastonase:D

Ma, ti-am zis sa vorbesti frumos[-( Clar: nu mai ai voie sa vorbesti cu maku -chan 2 saptamani. Si nici cu... mine vreo luna...2=))=))=))=))

penis de balena spunea...

Iieeeee...watashi wa sukebe dewa arimasen:D...not very...yet...:D
watashi wa (just) kujira no chinchin:D
6. really...fata de ce-mi face vara-mea..pe tine nici nu te simt:-j

>:)
=))
asta e...in zilele astea e bine sa sti si prostii=))

Papadia Constipata spunea...

=))=))=))
" fata de ce-mi face vara-mea, pe tine nici nu te simt"=))=))
Sa nu mai faci afirmatii de genu' asta ca dup-aia o sa abuzez cu bestialitate de timidiatea ta si o sa te bat la cap pana o sa ma implori sa ma opresc( suna cam sukebe=))))))))

ba nu, nu e nici bine, nici rau, nici necesar, nici nimic. mai bine sa ai cunostiinte in alte domenii( vorbea sfanta de mine:-"=))))))

penis de balena spunea...

no way...i won't let you>:)
SUKEBEEE...bine ca recunosti ca ce zici suna sukebe>:)

=))eh am zis sa "sti", nu sa "folosesti":D

Papadia Constipata spunea...

Bine, bre! Cum zici tu ! ase sa fie!=))=)0
Pai recunosc, ca SUNA sukebe!:P:P:P:P Am zis eu ceva Uke? Sau preferi celalat termen?:>:>=))=))
Vaii, uite cum o insel eu pe Kone-chan=))=))=)) Gomen, Kone-chan. Watashi wa totemo baka desu. (asta in cazul in care trecee p-aci=)))

Anonim spunea...

kone trece pe aici chiar foarte des XP v-am prins, nebunaticelor XP
adauga acolo inca un lucru care te inspaimanta: sa ma prinda kone in actiune XP (ce timiditate, bre? XD se intoarce si omul cu spatele la voi 5 secunde si voi va faceti de cap, la naiba)

Papadia Constipata spunea...

Kone,
De fapt, eu te-am prins:P:P:P:P:P:P::P
La naiba, kone-chan,acum nu mai ai increde in mine =_=? You know you've been the only one=))=))=))and still are( cu toate ca mi-am tras harem=))=)))
Hugu, Uke>:D<